-       Шановні батьки, колеги, учасники зборів!

 

        Вітаю вас усіх і дякую, що знайшли можливість взяти участь у цьому вже традиційному зібранні.  Свій виступ хочу почати зі слів великого педагога В.О. Сухомлинського:   

 «Людяність, сердечність,

чуйність,— цей моральний

імунітет проти зла здобувається

 лише тоді, коли людина

в ранньому дитинстві

пройшла школу доброти,

школу справді людських

стосунків».

                 В.О.Сухомлинський

 

Для мене щорічний звіт  перед громадськістю  -  завжди відповідальна і хвилююча подія, адже ваша думка про діяльність педагогічного колективу  школи, її адміністрації  і    директора для мене завжди є важливою.

         Педагогічний колектив школи   в поточному навчальному році проводив послідовну і цілеспрямовану роботу по виконанню завдань, визначених основними законодавчими та нормативними документами освітньої галузі, зокрема пов’язаними з реформою освіти: Законом України «Про освіту», проектом Закону України «Про повну загальну середню освіту», концептуальними засадами реформування середньої школи «Нова українська школа», новим Державним стандартом початкової освіти, власною Концепцією та Програмою розвитку навчального закладу, перспективним та річним планом роботи школи, забезпечував оновлення змісту, форм і методів навчання, вдосконалення навчально-виховного процесу та   його результативність.  У 2017-2018н.р.   продовжувалась реалізація   комплексно – цільових програм,   спрямованих на вдосконалення навчально - виховного процесу,      створення сприятливих умов для розкриття здібностей і нахилів учнів, формування їх навчальних та життєвих компетенцій.

        Навчально-виховний процес забезпечував досвідчений, висококваліфікований творчий педагогічний колектив однодумців. (Діаграми: кадрове забезпечення).

З 24 вчителів:

-        вчителів – методистів - 3 (13%)

-        старших вчителів -  6 (25%)

-        вчителів вищої категорії - 14 (58%)

-        вчителів І  категорії - 4 (16%)

-        вчителів ІІ категорії - 3 (13%)

-        спеціалістів - 3 (13%)

Кожний навчальний  рік особливий і неповторний,   і підведення його підсумків  спонукає до осмислення досягнень і невдач, проблем і шляхів їх вирішення. Який слід залишить в історії школи 2017-2018н.р.        

        В поточному навчальному році забезпечено безкоштовним харчуванням 6 учнів пільгових категорій; гарячими обідами 347 учнів 1 – 4 класів. Оздоровлено в пришкільному таборі з денним перебуванням  81 учень. Проведено курсову перепідготовку  8 вчителів початкових класів, включаючи вчителів 4-х класів, які братимуть 1 клас за програмою Нової української школи. Проведено атестацію 5 вчителів. З них  підтвердили кваліфікацію - 2 вчителі, підвищили – 3 вчителі, підтвердив звання «учитель - методист» 1 учитель.

Результативність навчально-виховного  процесу – головний показник роботи школи.   За підсумками року в школі з 372 учнів 2-4 класів 84 учні (23%)  показали високий рівень навчальних досягнень і нагороджені «Похвальним листом», 219 учнів (59%)  – достатній рівень,  що разом складає 82% від загальної кількості учнів 2-4-х класів, 69 учнів (19%) – середній рівень, категорія учнів з початковим рівнем навчальних досягнень відсутня. В порівнянні з минулим навчальним роком результативність успішності підвищилась: відсоток учнів з високим рівнем навчальних досягнень не змінився, з достатнім рівнем підвищився на 6%, з середнім рівнем навчальних досягнень знизився на 5%. (Діаграми). Порівняльний аналіз  результативності навчально-виховного процесу  свідчить про стабільну позитивну динаміку зростання рівня навчальних досягнень учнів.

        Всі випускники 4-х класів успішно склали ДПА  з математики, української мови та літературного читання.     

Математика – середній бал: 8,8 (вис. і дост. рів. навч. дос. 90%), якісний показник – 8,5.

Укр. мова  та літературне читання - середній бал: 9,1 (вис. і дост. рів. навч. дос. 90%), якісний показник – 8,6.

          Учні школи брали участь в другому турі (міському) предметних олімпіад з математики, української мови та літературного читання, англійської мови, природознавства, предмета «Я у світі», де посіли 8  призових місць: ІІ місце – українська мова та літературне читання - Герман Тетяна, 4-В кл. (вч. Лактіонова Т.С.), ІІІ місце – українська мова та літературне читання – Колісник Софія, 3-Б кл. (вч. Деркач Л.П.), ІІ місце – англійська мова – Лобовікова Анастасія, 3-А кл. (вч. Переверзєва С.В.), ІІІ місце – математика – Айрапетян Тігран, 3-А кл. (вч. Гонтаренко Г.М.), ІІ місце – математика – Калініченко Катерина, 4-В кл. (вч. Лактіонова Т.С.), ІІ місце – природознавство – Мєдвєдєв Михайло, 3-Б кл. (вч. Деркач Л.П.), І місце – природознавство – Федорович Дар’я,  4-А кл. (вч. Гордієнко Р.С.), ІІ місце – курс «Я у світі» - Мелащенко Ксенія, 4-В кл. (вч. Лактіонова Т.С.).

        Учні школи брали участь у ІІ етапі (міському) ХVІІІ Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика, де посіли 1 призове місце: ІІ місце – 4-В клас (Герман Тетяна, вч. Лактіонова Т.С.).

Педагогічним колективом створено сприятливі умови для того, щоб кожен учень міг реалізувати себе, свої нахили та інтереси.

Участь учнів в творчих, інтелектуальних конкурсах, змаганнях, акціях, проектах

-        районні змагання з шахів – участь команди;

-        районний етап міського конкурсу-виставки творчих робіт «Український сувенір» - шість І місць, два ІІ місця, три ІІ місця;

-        районний етап міського конкурсу творчих робіт «Новорічна композиція» - І місце;

-        районний етап міської виставки-конкурсу іграшок та сувенірів «Новорічні та Різдвяні фантазії» - чотири І місця, чотири ІІ місця, три ІІІ місця;

-        районний етап обласного конкурсу декоративно-ужиткового мистецтва «Знай та люби свій край» - два І місця;

-        міський заочний гуманітарний конкурс «Космічні фантазії» - ІІІ місце;

-        міський етап Всеукраїнської акції «Канюк звичайний – птах 2017» - два ІІІ місця;

-        міський конкурс «Новорічна композиція» - одне І місце;

-        міський конкурс, приурочений до Всеукраїнського тижня права «Країна моїх прав» - 4 місце;

-        міський конкурс-виставка творчих робіт «Український сувенір» - три І місця, два ІІ місця;

-        міський етап виставки-конкурсу іграшок та сувенірів «Новорічні та Різдвяні фантазії» - одне ІІ місце;

-        міський конкурс юних фотоаматорів «Моя Україно!» - результати невідомі;

-        міська виставка-конкурс іграшок та сувенірів «Сяйво доброти – одне ІІІ місце;

-        міський конкурс читців «Заповіт – 2018» - участь;

-        міський конкурс гумору «Сміхослов» - участь;

-        Всеукраїнський конкурс малюнків «Я маю право» - результати невідомі;

-        Всеукраїнський конкурс малюнків «Охорона праці очима дітей» - результати невідомі;

-        участь у благодійній акції «Подаруй частинку доброти».

Учні, що стали переможцями в зазначених конкурсах: Чубчик Марія (4-В), Іванов Олексій (2-А), Мелащенко Ксенія (4-В), Айрапетян Тігран (3-А), Маслєнікова Ангеліна (3-Г), Аношкін Роман (2-Б), Максимішина Софія (1-Б), Горбунова Кіра (4-Б), Якименко Валерія (3-А), Кушнір Наталія (4-В), Лобовікова Анастасія (3-А), Маліноваська Софія (3-А), Павленко Олександр (1-А), Шпак Артем (4-В), Нагієв Богдан (3-А), Паладій Денис (4-В), Камбур Владислав (4-В), Гольтер Єгор (3-В), Вербицька Валерія (2-Б), Сизикова Єлизавета (3-А), Кулинич Роман (1-В), Кутняк Вероніка (3-Б), Захаренко Анна (2-Б), Камінська Анна (2-В), Дмітрієва Ольга (3-Г), Матвєєва Софія (4-А), Кислиця Поліна (2-Г), Зозуля Надія (1-Г), Безкоровайний Владислав (3-А), Маслєнікова Ангеліна (3-Г).

        Учні школи брали участь в інтелектуальних конкурсах:

Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру – 2018» - 85 учнів 2-4 класів (відмінний сертифікат – 25, добрий – 43, сертифікат учасника - 17); Всеукраїнський інтерактивний природничий конкурс «Колосок – 2017» - 137 учнів (сертифікат «Золотий Колосок» - 103, «Срібний Колосок» - 28); Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник – 2018» - 35 учнів (Диплом переможця – 27, Диплом переможця на шкільному рівні – 4, Диплом учасника – 4); Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Гринвіч» - 44 учні 3-4 класів (Золотий сертифікат – 3, Срібний – 5, Бронзовий - 7); Міжнародна природознавча гра «»Геліантус» - 130  учнів 1-4 класів (Диплом І ступеня – 89 учнів, Диплом переможця на шкільному рівні – 16 учнів, Диплом учасника – 25 учнів).

        Команда батьків і учня 2-А класу Терещенка Тимофія брали участь в районних спортивних змаганнях «Мама, тато, я – спортивна сім’я».

        Фаховий рівень  педагогічного колективу нашої школи  дозволяє на належному рівні вирішувати багато творчих завдань. Вчителі школи Миронова А.О., Люта С.М., Лактіонова Т.С. постійно брали участь у вебінарах, про що свідчать сертифікати. Вчитель Люта С.М. отримала Подяку та Свідоцтво за активну участь в організації І Всеукраїнської інтернет - олімпіади «На Урок» з предметів початкової школи та підготовку 15 переможців.

        Вчителі школи брали активну участь в роботі обласних і міських семінарів: в серпні місяці 2017 року в закладі проходила одна з локацій триденного освітнього фестивалю Mykolaiv  EdFest «Освіта Миколаєва: кращі практики, перспективи розвитку, кроки до успіху» на тему: «Індивідуальна траєкторія розвитку дитини». Вчителі показали майстер-класи, ділячись досвідом роботи з тем: «Використання евристичних методів навчання в початковій школі» (вч. Калаянова В.М.), «Розвиваючі практичні завдання на уроках англійської мови» (вч. Салангіна М.М.), «Використання інноваційних технологій – запорука фізичного розвитку молодших школярів» (вч. Люта С.М.), «Співпраця дошкілля та початкової ланки – успішність гармонійного розвитку дитини» (Лактіонова Т.С.), «Компетентність вчителя як запорука розвитку дитини» (Гонтаренко Г.М.). В грудні місяці 2017р. було проведено заняття міської школи молодого вчителя з теми «Вимоги до сучасного уроку. Моделювання сучасного уроку з використанням інноваційних технологій», де молоді вчителі закладу Бугеренко Т.Ю., Кононець Ю.В. провели відкриті уроки, ділячись досвідом роботи. В березні місяці 2018р. для ЗДНВР кураторів початкової школи на базі закладу було проведено технопарк «Упровадження інновацій в освітній процес учнів початкових класів – стратегія діяльності сучасного керівника». В квітні місяці 2018р. на базі закладу було проведено міське заняття школи молодого вчителя, де відбулася презентація роботи молодих фахівців за підсумками навчального року.

    В школі ведеться експериментальна робота. В рамках міжнародного проекту «Освіта для стійкого розвитку в дії» запроваджено в 2, 4 класах курс «Уроки для стійкого розвитку» (вчителі Лактіонова Т.С., Скіба О.С.), який змінює світосприйняття дітей, вчить правильному спілкуванню з оточуючими, розвиває навички, уміння, дії, необхідні для стійкого розвитку, формує моделі поведінки, що відповідають потребам стійкого розвитку. Така робота педагогічного колективу сприяє підвищенню результативності НВП, забезпечує імідж закладу.

        В  закладі створено особистісно орієнтовану систему виховної роботи, що протягом навчального року здійснювалась  на діяльнісній та проектній основі та охоплювала різні аспекти формування особистості школяра – виховання інтересу до навчання, національно-патріотичне та громадянське виховання,  формування  навичок здорового способу життя, фізичне та моральне виховання,  правова освіта та превентивне виховання, естетичне та трудове виховання. Працюючи над реалізацією завдань виховної роботи закладу, педагогічний колектив організовував і проводив різноманітні заходи, що забезпечували виховну роботу в усіх її напрямках, керуючись програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів».

Взаємоузгодженість вимог школи та батьків до виховання та розвитку дитини – запорука успіху особистості. З метою зміцнення зв’язків сім’ї, школи й громадськості, надання сім’ям дієвої практичної допомоги у справі виховання дітей, формування в батьків педагогічної підготовки, потреби в самоосвіті, залучення батьків до навчально – виховного процесу в закладі протягом поточного навчального року було організовано на належному рівні роботу з батьками в трьох напрямках: індивідуальна, масова, залучення батьків до участі в класних та загальношкільних справах.

        Для організації ефективного, результативного навчально-виховного процесу необхідна міцна матеріально-технічна база. Дякуючи Вам, Вашій підтримці, шановні батьки, в поточному навчальному році зроблено чимало для модернізації матеріально-технічної бази закладу. Підготували кабінети до нового навчального року, зробивши ремонт. Частково  замінено  труби  водопостачання в їдальні, підвальному приміщенні. Виконано капітальний ремонт читальної зали бібліотеки (замінено вікна на металопластикові, лінолеум, освітлення, штори, поклеєно шпалери). Замінено штори в актовій залі. Замінено вікна на металопластикові на маршових сходах між поверхами (6 шт.), в кабінеті практичного психолога (1 шт.). Забезпечено групи продовженого дня іграшками Для модернізації матеріально-технічної бази забезпечено доступ до мережі Інтернет, що дає можливість усім вчителям використовувати в навчально-виховному процесі інформаційно-комунікаційні технології.

 Поповнено бібліотеку науково-популярною, енциклопедичною, довідковою, періодичною літературою та підручниками на 34905грн.

        Продовжується оновлення навчальних кабінетів: поповнено додатковими матеріалами, друкованими збірками методичний кабінет, роздатковими, дидактичними  матеріалами, методичною  літературою, наочними  посібниками, друкованими таблицями, електронними засобами навчальні  кабінети. Придбано демонстраційні матеріали, друковані таблиці, дидактичні посібники тощо для проведення уроків у 1- 4 класах.

Батьківським колективом 1-А кл. придбано полицю для взуття (1500грн.), меблеву стінку (7630грн.), принтер (3900грн.). Батьківським колективом 1-Б кл. придбано меблеву стінку (7040грн.). Батьківським колективом 1-В кл. придбано стінку меблеву (7878грн.). Батьківським колективом 2-А кл. придбано штори, тюль, карнизи, стіл кутовий учительський, бактерицидний рециркулятор, двері на суму 12136грн.90к. Батьківським колективом 2-Б кл. придбано шкільні меблі на суму 1570грн. Батьківським колективом 3-А кл. придбано москітну сітку (670грн.). Батьківським колективом 3-Г кл. придбано меблеву стінку (7500грн.). За залучені спонсорські кошти придбано стіл учительський (2713грн.) в 1-Б кл., шкільні парти, стіл учительський, 4 тумби, вішалку (27479грн.) в 1-Г кл. За депутатські кошти придбано лінолеум (14432грн.) в 2-Б кл., поріжки для з’єднання лінолеуму (568грн.), парти та стільці (26775грн.) в 2-Б кл. Ще раз хочу нагадати, що участь батьків і спонсорів у фінансуванні навчального закладу не суперечить законодавству і передбачена   Законом “Про освіту”, де визначена система державно-громадського управління навчальними закладами та джерела їх фінансування. Отже,  основними нашими спонсорами, помічниками і благодійниками, на кошти яких підтримується життєдіяльність школи,  поки що  залишаються батьки.    Я висловлюю велику    вдячність усім батькам, головам класних батьківських комітетів, батьківським класним колективам за дієву матеріальну допомогу. Особливу подяку висловлюю батьківським колективам 1-А, 1-Б, 1-В, 1-Г, 2-А, 2-Б, 3-А, 3-Г класів.

(Нагородження батьківських колективів, окремих батьків).

В поточному навчальному році школа відчула суттєву державну фінансову підтримку: придбано 2 вогнегасники, двері для 2 кабінетів, фарбу (спец рахунок), БФП (принтер-копіювальник-сканер), світильники, стіл учительський, медикаменти, миючі засоби, папір для друку на загальну суму 36597грн.70к., замінено 38 вікон на металопластикові. Виконано капітальний ремонт паркану.

Однак, в діяльності закладу є проблеми, які слід вирішувати:

-        забезпечення матеріально-технічної, навчальної бази для 1-х класів згідно з вимогами Нової української школи;

-        забезпечення навчальних кабінетів меблями (заміна учнівських парт);

-        потребує оновлення оформлення коридорів, холу.

Завершуючи вій виступ, хочу запевнити вас, що я завжди намагатимусь реагувати на всі ваші звернення, зміцнювати ту атмосферу довіри, партнерства, яка вже склалася в колективі вчителів, батьків та учнів. І надалі як директор школи докладатиму всіх зусиль, щоб спільними зусиллями досягати нових успіхів у навчанні та вихованні учнів, в  утвердженні позитивного іміджу школи,  у виконанні нею своєї головної місії – виховання і розвитку наших дітей, підготовки їх до самостійного життя. 

Адміністрація, педагогічний колектив Миколаївської загальноосвітньої школи І ступеня №65 докладатиме всіх зусиль, щоб наш навчальний заклад був для дітей  - школою радості, для батьків – спокою і надії, а для вчителів – місцем творчості.

   

 

 

 

Звіт директора ЗОШ І ст. № 65 перед громадськістю

Шановні батьки, колеги, учасники зборів!

(Cлайд 1)

        Вітаю вас усіх і дякую, що знайшли можливість взяти участь у цьому вже традиційному зібранні.

(Слайд 2)

 Свій виступ хочу почати зі слів великого педагога В.О. Сухомлинського:   

 «Людяність, сердечність,

чуйність,— цей моральний

імунітет проти зла здобувається

 лише тоді, коли людина

в ранньому дитинстві

пройшла школу доброти,

школу справді людських

стосунків».

                 В.О.Сухомлинський

 

Для мене щорічний звіт  перед громадськістю  -  завжди відповідальна і хвилююча подія, адже ваша думка про діяльність педагогічного колективу  школи, її адміністрації  і    директора для мене завжди є важливою.

         Педагогічний колектив школи   в поточному навчальному році проводив послідовну і цілеспрямовану роботу по виконанню завдань, визначених основними законодавчими та нормативними документами освітньої галузі, власною Концепцією та Програмою розвитку навчального закладу, перспективним та річним планом роботи школи, забезпечував оновлення змісту, форм і методів навчання, вдосконалення навчально-виховного процесу та   його результативність. (Слайд3)  У 2016 -2017  н.р.   продовжувалась реалізація   комплексно – цільових програм,   спрямованих на вдосконалення навчально - виховного процесу,      створення сприятливих умов для розкриття здібностей і нахилів учнів, формування їх навчальних та життєвих компетенцій.

(Слайд 4, 5)  

Навчально-виховний процес забезпечує досвідчений, висококваліфікований творчий педагогічний колектив однодумців.

(Слайд 6)    (Діаграми: кадрове забезпечення).

З 23 вчителів:

-        вчителів – методистів - 3 (13%)

-        старших вчителів -  6 (26%)

-        вчителів вищої категорії - 13 (56%)

-        вчителів І  категорії - 3 (13%)

-        вчителів ІІ категорії - 3 (13%)

-        спеціалістів - 4 (18%)

Кожний навчальний  рік особливий і неповторний,   і підведення його підсумків  спонукає до осмислення досягнень і невдач, проблем і шляхів їх вирішення. Який слід залишить в історії школи 2016-2017н.р.

(Слайд 7)      

В поточному навчальному році забезпечено безкоштовним харчуванням 3 учнів пільгових категорій; гарячими обідами 369 учнів 1 – 4 класів. Оздоровлено в пришкільному таборі з денним перебуванням  71 учень. Проведено курсову перепідготовку  5 вчителів початкових класів. Проведено атестацію 5 вчителів. З них  підтвердили кваліфікацію - 2 вчителі, підвищили – 3 вчителі, підтвердили звання «старший учитель» 2 учителі.

(Слайд 8, 9)

Результативність навчально-виховного  процесу – головний показник роботи школи.   За підсумками року в школі з 207 учнів 2-4 класів 48 учнів (23%)  показали високий рівень навчальних досягнень, 110 учнів (53%)  – достатній рівень,  що разом складає 76% від загальної кількості учнів 2-4-х класів, 49 (24%) – середній рівень, категорія учнів з початковим рівнем навчальних досягнень відсутня.

(Слайд 10)

В порівнянні з минулим навчальним роком результативність успішності підвищилась: учнів з високим рівнем навчальних досягнень на 3%, з достатнім рівнем знизилась на 4%, з середнім рівнем навчальних досягнень підвищилась на 1%.(Діаграми). Порівняльний аналіз  результативності навчально-виховного процесу  свідчить про стабільну позитивну динаміку зростання рівня навчальних досягнень учнів.

(Слайд 11, 12, 13)

        Всі випускники 4-х класів успішно склали ДПА  з математики, української мови, літературного читання.     

Математика – середній бал: 8,6 (вис. і дост. рів. навч. дос. 91%), якісний показник – 8,2

Укр. мова - середній бал: 9,5 (вис. і дост. рів. навч. дос. 97%), якісний показник – 9,2

Літературне читання - середній бал: 9,3 (вис. і дост. рів. навч. дос. 95%), якісний показник – 9,0

(Слайд 14)

          Учні школи брали участь в другому турі (міському) предметних олімпіад з математики, української мови та літературного читання, іноземної мови, природознавства, предмета «Я у світі», де посіли 9  призових місць: ІІ місце – українська мова та літературне читання - Герман Тетяна, 3-В кл. (вч. Лактіонова Т.С.), ІІІ місце – англійська мова – Семенова Єлизавета, 3-В кл. (вч. Салангіна М.М.), ІІІ місце – англійська мова – Волянська Єлизавета, 4-А кл. (вч. Салангіна М.М.), ІІІ місце – математика – Калініченко Катерина, 3-В кл. (вч. Лактіонова Т.С.), ІІІ місце – математика – Григор’єв Роман, Лункіна Єлизавета, 4-Б кл. (вч. Коваленко О.В.), ІІІ місце – природознавство – Маляран Марія, 3-А кл. (вч. Гордієнко Р.С.), ІІ місце – природознавство – Камінська Марія,  4-Б кл. (вч. Коваленко О.В.), ІІІ місце – курс «Я у світі» - Головіна Вікторія, 4-Б кл. (вч. Коваленко О.В.).

        Учні школи брали участь у ІІ етапі (міському) ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика, де посіли 2 призових місця: ІІІ місце – 3 клас (Герман Тетяна, вч. Лактіонова Т.С.), ІІІ місце – 4 клас (Серебров Кирило, вч. Тофан О.Г.).

Педагогічним колективом створено сприятливі умови для того, щоб кожен учень міг реалізувати себе, свої нахили та інтереси.

(Слайди 16,17,18)

Участь учнів в творчих, інтелектуальних конкурсах, змаганнях, акціях, проектах

-        районний фестиваль «Калиновий цвіт» до Дня  української писемності та мови - два 1 місця та Гран-при;

-        районний конкурс «Без права на забуття» - І місце;

-        районний конкурс «Напиши листа до захисника України» - два 1 місця;

-        районний етап міського конкурсу-виставки творчих робіт «Український сувенір» - три І місця, два ІІ місця, три ІІ місця;

-        районний етап міського конкурсу творчих робіт «Новорічна композиція» - два ІІ місця, три ІІІ місця;

-        районний етап міської виставки-конкурсу іграшок та сувенірів «Новорічні та Різдвяні фантазії» - три І місця, десять ІІ місць, чотири ІІІ місця;

-        районний конкурс ілюстрацій до творів Т.Г. Шевченка «Про що шепочуть ці рядки…» - ІІ місце;

-        районний фотоконкурс «Любов моєї мами – то мій оберіг» - І місце;

-        районний етап обласного конкурсу «Знай та люби свій край» - І місце;

-        районний етап міської виставки-конкурсу «Світ юного техніка» - два І місця, одне ІІІ місце;

-        міський заочний гуманітарний конкурс «Космічні фантазії» - два І місця;

-        міський конкурс на кращу збірку, присвячену повзику – птаху 2016 року» - І місце;

-        міський конкурс «Новорічні та Різдвяні фантазії» - одне І місце, одне ІІ місце, три ІІІ місця;

-        міська виставка-конкурс «Світ юного техніка» - ІІІ місце;

-        міський конкурс читців Шевченківської поезії «Заповіт – 2017» - Диплом ІІІ ступеня;

-        міський конкурс малюнків «Я та Європа» - два ІІІ місця;

-        міський конкурс юних фотоаматорів «Моя Україно!» - І та ІІ місця;

-        обласний конкурс Еко-ідея 2016 «Екологічна безпека Північного Причорномор’я очима молоді» - подяка за участь;

-        обласний конкурс «Як я захищатиму Батьківщину» - результати невідомі;

-        обласний конкурс читців-декламаторів «Поетична пристань» - результати невідомі;

-        участь у проекті «Україна Єдина» - «Діти Миколаївщини – дітям українського Донбасу».

Учні, що стали переможцями в зазначених конкурсах: Надежко Артем (1-В кл.), Кисельов Артем (1кл.), Бітлян Дар’я (3-В), Чубчик Марія (3-В), Співак Олександра (2-Г), Димков Нікіта (4-В), Рибаченко Марія (3-В), Косс Дар’я (4-А), Сорокопуд Лев (3-В), Бахмач Софія (2-А), Баличева Дар’я (2-А), Войтко Анастасія (1-А), Серьогіна Аріна)1-Б), Іванов Олексій (1-А), Шевченко Марія (1-А), Денисенко Юлія (3-В), Артюхова Поліна (2-В), Романенко Кіра (4-В), Бойко Кіріл (1-А), Макаренко Анна (4-В), Бєлоглазов Владислав (4-В), Ходос Валерія (4-А), Козаченко Валерій (2-Б), Серебров Кирил (4-В), Безбородов Єгор (2-Б), Деркач Олександра (2-В), Мелащенко Ксенія (3-В), Захаревич Дар’я (3-А), Штомпель Вероніка (3-Б), Чернов Даніїл (2-Б), Голота Дмитро (3-В), Айрапетян Тігран (2-А), Павленко Ірина (4-В), Сидоров Максим (3-А), Бондар Мирослава (3-Б), Перепічаєва Ольга )3-Б), Маслєнікова Ангеліна (2-Г), Бєльська Софія (2-Г), Ціпко Максим (2-Г), Матковська Ангеліна (2-Г), Кучер Артур (4-В), Тунч Хелін (4-Б), Аношкін Роман (1-Б), Рибак Софія (4-А), Лигалова Марія (1-В).

(Слайд 19, 20)      

Учні школи брали участь в інтелектуальних конкурсах: Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру – 2017» - 73 учні 2-4 класів (відмінний сертифікат – 28, добрий – 37); Всеукраїнський інтерактивний природничий конкурс «Колосок – 2016» - 137 учнів (сертифікат «Золотий Колосок» - 117, «Срібний Колосок» - 15); Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник – 2017» - 88 учнів (Диплом І ступеня Всеукраїнського рівня – 57, Диплом ІІ ступеня Всеукраїнського рівня – 16, Диплом ІІІ ступеня Всеукраїнського рівня – 15); Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Гринвіч» - 43 учні 3-4 класів (Золотий сертифікат – 5, Срібний – 3, Бронзовий - 1); Міжнародна природознавча гра «»Геліантус» - 47 учнів 1-4 класів (Диплом І ступеня – 31 учень, Диплом ІІ ступеня – 8 учнів, Диплом ІІІ ступеня – 8 учнів).

Учні школи брали участь в районних змаганнях серед учнів 1-4 класів «Олімпійські надії» з легкої атлетики та посіли І місце. В обласних спортивних змаганнях «Олімпійські надії» серед учнів 1-4 класів з легкої атлетики посіли ІІІ місце.

        Команда батьків і учня 3-В класу Штельмах Кірілла брали участь в районних спортивних змаганнях «Мама, тато, я – спортивна сім’я» та посіли І місце.

(Слайди 27, 28, 29)

        Фаховий рівень  педагогічного колективу нашої школи  дозволяє на належному рівні вирішувати багато творчих завдань. Вчитель школи Миронова А.О. брала участь у міському конкурсі «Класний керівник - 2017».

    Вчителі школи брали активну участь в роботі обласних і міських семінарів: в листопаді місяці 2016 року вчитель фізичної культури Добровольська І.І. провела на обласному рівні майстер-клас для вчителів початкових класів, які викладають фізичну культуру на тему: «Вправи для оволодіння навичками пересувань. Стрибкові вправи». В лютому місяці вчитель-методист Калаянова В.М. провела майстер-клас для вчителів міста на тему: «Використання евристичних методів навчання в освітньому процесі початкової школи». В березні місяці 2017 року на базі закладу для вчителів початкових класів області було проведено відкритий урок, де вчитель Тофан О.Г. поділилася досвідом роботи з використання ІКТ в навчально-виховному процесі. В березні місяці 2017 року вчитель фізичної культури Добровольська І.І. провела майстер-клас для вчителів фізкультури області, де показала інноваційні методи та прийоми роботи на уроці фізкультури.

(Слайд 20)

        В школі ведеться експериментальна робота. В рамках міжнародного проекту «Освіта для стійкого розвитку в дії» запроваджено в 2, 4 класах курс «Уроки для стійкого розвитку» (вчителі Лактіонова Т.С., Скіба О.С.), який змінює світосприйняття дітей, вчить правильному спілкуванню з оточуючими, розвиває навички, уміння, дії, необхідні для стійкого розвитку, формує моделі поведінки, що відповідають потребам стійкого розвитку. Така робота педагогічного колективу сприяє підвищенню результативності НВП, забезпечує імідж закладу.

        В  закладі створено особистісно орієнтовану систему виховної роботи, що протягом навчального року здійснювалась  на діяльнісній та проектній основі та охоплювала різні аспекти формування особистості школяра – виховання інтересу до навчання, національно-патріотичне та громадянське виховання,  формування  навичок здорового способу життя, фізичне та моральне виховання,  правова освіта та превентивне виховання, естетичне та трудове виховання. Працюючи над реалізацією завдань виховної роботи закладу, педагогічний колектив організовував і проводив різноманітні заходи, що забезпечували виховну роботу в усіх її напрямках, керуючись програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів».

Взаємоузгодженість вимог школи та батьків до виховання та розвитку дитини – запорука успіху особистості. З метою зміцнення зв’язків сім’ї, школи й громадськості, надання сім’ям дієвої практичної допомоги у справі виховання дітей, формування в батьків педагогічної підготовки, потреби в самоосвіті, залучення батьків до навчально – виховного процесу в закладі протягом поточного навчального року було організовано на належному рівні роботу з батьками в трьох напрямках: індивідуальна, масова, залучення батьків до участі в класних та загальношкільних справах.

        Для організації ефективного, результативного навчально-виховного процесу необхідна міцна матеріально-технічна база. Дякуючи Вам, Вашій підтримці, шановні батьки, в поточному навчальному році зроблено чимало для модернізації матеріально-технічної бази закладу. Підготували кабінети до нового навчального року, зробивши ремонт. Частково  замінено  труби  водопостачання в їдальні, підвальному приміщенні. Виконано капітальний ремонт в двох кабінетах (замінено вікна на металопластикові, лінолеум, освітлення, штори). Виконано капітальний ремонт коридору на 4 поверсі (металопластикові вікна (16 шт.), освітлення, побілка, фарбування, штори). Замінено вікна на металопластикові в холі (6 шт.), вхідні двері. Встановлено бойлер для забезпечення гарячою водою санвузлів на трьох поверхах. Забезпечено групи продовженого дня іграшками. Для модернізації матеріально-технічної бази придбано 5 ноутбуків, 2 принтери, забезпечено доступ до мережі Інтернет, що дає можливість усім вчителям використовувати в навчально-виховному процесі інформаційно-комунікаційні технології

 Поповнено бібліотеку науково-популярною, енциклопедичною, довідковою, періодичною літературою та підручниками на 36093грн. 46к.

        Продовжується оновлення навчальних кабінетів: поповнено додатковими матеріалами, друкованими збірками методичний кабінет, роздатковими, дидактичними  матеріалами, методичною  літературою, наочними  посібниками, друкованими таблицями, електронними засобами навчальні  кабінети. Придбано демонстраційні матеріали, друковані таблиці, дидактичні посібники тощо для проведення уроків у 1- 4 класах.

Батьківським колективом 2-Г класу замінено світильники, двері, придбано стіл учительський, жалюзі, принтер. Батьківськими колективами 2-А, 2-Б, 2-В кл. замінено стенди. Батьківським колективом 1-Г кл. замінено вікна на металопластикові. Батьківським колективом 1-В, 2-А кл. замінено учнівські парти. Батьківським колективом 3-Б кл. придбано принтер. Ще раз хочу нагадати, що участь батьків і спонсорів у фінансуванні навчального закладу не суперечить законодавству і передбачена   Законом “Про освіту”, де визначена система державно-громадського управління навчальними закладами та джерела їх фінансування. Отже,  основними нашими спонсорами, помічниками і благодійниками, на кошти яких підтримується життєдіяльність школи,  поки що  залишаються батьки.    Я висловлюю велику    вдячність усім батькам, головам класних батьківських комітетів, батьківським класним колективам за дієву матеріальну допомогу. Особливу подяку висловлюю батьківським колективам 1-В, 1-Г, 2-А, 2-Б, 2-В, 2-Г, 3-Б класів.

(Нагородження батьківських колективів, окремих батьків).

В поточному навчальному році школа відчула суттєву державну фінансову підтримку: придбано дошку аудиторну, комплекти учнівських парт і стільців, спортінвентар, медикаменти, папір для друку, миючі засоби, комп’ютерна техніка, вогнегасники, холодильник на загальну суму більше як 60000грн. Виконується капітальний ремонт паркану.

Однак, в діяльності закладу є проблеми, які слід вирішувати:

-        пасивність педколективу у питанні оприлюднення власного методичного досвіду у фахових виданнях (1 публікація за рік);

-        відсутність матеріально-технічного оснащення для проведення практичних робіт, дослідів на уроках природознавства;

-        забезпечення навчальних кабінетів меблями (заміна учнівських парт);

-        потребує оновлення оформлення коридорів.

Завершуючи вій виступ, хочу запевнити вас, що я завжди намагатимусь реагувати на всі ваші звернення, зміцнювати ту атмосферу довіри, партнерства, яка вже склалася в колективі вчителів, батьків та учнів. І надалі як директор школи докладатиму всіх зусиль, щоб спільними зусиллями досягати нових успіхів у навчанні та вихованні учнів, в  утвердженні позитивного іміджу школи,  у виконанні нею своєї головної місії – виховання і розвитку наших дітей, підготовки їх до самостійного життя. 

Адміністрація, педагогічний колектив Миколаївської загальноосвітньої школи І ступеня №65 докладатиме всіх зусиль, щоб наш навчальний заклад був для дітей  - школою радості, для батьків – спокою і надії, а для вчителів – місцем творчості.