Тема: Таблиця множення 3.

Любий мій другокласнику!

Ти у мене вже дорослий.

Ти знаєш для чого потрібна таблиця множення, тому зможеш сам вивчити таблицю множення 3.

Я дам тобі лише декілька порад.

1. Спочатку, намалюй сам таблицю множення. Таблиця повинна бути яскравою, барвистою. Намалюй 3 тарілки, в кожній тарілці по 3 цукерки. Зроби висновок: по …. взяли …… рази. Запиши свій висновок прикладом.  Перелічи цукерки на всіх тарілках. Запиши результат.

3    х   3 =

Домалюйте одну тарілку, на ній 3 цукерки. Зроби висновок: по …. взяли …… рази. Запиши свій висновок прикладом.  Перелічи цукерки на всіх тарілках. Запиши результат.

3  х  4  =

Так малюй, поки не складеш всю таблицю множення числа 3.

Розглянь таблицю. Знайди в ній закономірності:

-         Що відбувається з першим множником?

-         Що відбувається з другим множником?

-         Що відбувається з добутком?

Повчися рахувати трійками:    3   6   9   12   15   18   21   24   27.

2. Ти вже вмієш набирати текст на комп’ютері. Дай письмово відповідь на такі питання:

Чому у інструкції я не вказала намалювати 1 тарілку? 2 тарілки? 10 тарілок?

Свої відповіді надішли вчителеві на електронну пошту: laktionova1975@gmail.com

3. Пограй з батьками.

1) Батьки закривають добутки й пропонують своїй дитині назвати їх. Потім — навпаки.

2) Батьки закривають таблицю. Залишаються відкритими лише добутки. Треба, дивлячись на добуток, назвати приклад множення числа 3.

4. Зроби собі перфокарту.

Під картку підкладай аркуш паперу, на якому ти будеш писати відповіді. Цю картку заповнюй щодня, починаючи з різних прикладів.

5.Вправи за даними посиланнями допоможуть тобі вивчити таблицю множення не лише 3.

http://ua.onlinemschool.com/math/practice/arithmetic/multiplication_table/

http://samouchka.com.ua/ukr/_matematyka/2_klas/05/

6.Розв’яжи віршовані-задачі

1.В'яже бабуся-лисиця

Трьом онукам рукавиці.

— Подарую вам, онуки,

Рукавичок по дві штуки.

Бережіть, не загубіть!

Скільки всіх? Перелічіть!

Працюй так:

-         Про кого розповідається в задачі?

-         Скільки рукавичок отримав кожен онук? (по 2)

( 1 онук – 2 рукавички)

-         Скільки онуків у бабусі? (3)

( 3 онуків - ? рукавичок)

У тебе вийде такий короткий запис:

1 онук – 2 рукавички

3 онуків - ? рукавичок

-         Про що питається у задачі?

-         Дай відповідь, склавши математичне речення:

По …… взяли ….. раз.

-         Якою дією буде розв’язуватися задача? Чому?

-         Заміни математичне речення по …… взяли ….. раз прикладом.

-         Перечитай питання. Сформулюй відповідь.

 2.Двоє вулицею йдуть,

По три саджанці несуть.

Скільки ямок треба, діти,

Щоб саджанці посадити?

3.В гаю три зайчики сиділи,

З апетитом моркву їли.

Всі по вісім, як один.

Скільки з'їли всіх морквин? 

4.Мамі зайчик Куцохвіст

У трьох пучечках моркву ніс.

В кожному — по 7 морквин.

«Скільки всіх?» — рахує він. 

5.  По шосе йшли три машини,

Шур, шур, шур — під ними шини.

Не спиняючи машин,

Полічи-но, скільки шин.

6.Три кози побігли в ліс.

Скільки ніг скажи у кіз?